Oksepost

09/05/2001

Subject: Veidike nalja (ei ole viirus!)

Filed under: junk — Tags: — muda @ 10:33

> > Siin on “Pärlid” 2000 aasta lõpukirjanditest. Mõned on kohe väga
> > head….
> >
> > * Eestlane on inimene, nagu seda on ka kõik teised rahvused, kes elavad
> > siin maageral, kus meiegi, kes me oleme eestlased. Eestlane on inimene,
> > kes oskab mõtelda, rääkida ja on samuti ka põikpäine ja isekas nagu olid
> > seda ka Shakespeari näidendis Romeo ja Julia. /Kirjandi sissejuhatus./
> > * Kõik me tahaksime, et meil peas oleks alati ilusad ja lillelised
> > pildid.
> > * Otsus, mille ma langetasin koos oma tüdruksõbraga, oli see, kas teha
> > abort või mitte.
> > * Oma peaga mõelda on vahel tõesti riskkantne.
> > * Vahest võid sa enda peaga ennast ohtu seada.
> > * Ma ikka koguaeg mõtlen, seda kirjandit kirjutades, et kas oma peaga
> > mõtlemine on riskantne või ei ole. Pealkiri ütleb, et on, aga igalühel
> > on oma arvamus ja mina jälle mõtlen, et ma ei tahaks seda eiti uskuda,
> > võib olla vahest ka on.
> > * Sportlased on kindlasti kokkupuutunud võistlustega.
> > * Sõbra kontrollimiseks on hea võimalus teda proovida nagu õuna. Kuid
> > selleks peab riskima, kas tasub teda usaldada. Ei piisa ka ainult ühe
> > külje maitsmisest vaid tuleb proovida igalt poolt.
> > * Rääkimine oli tema juures nagu uss õunas. Ilus poiss, uss kõhus.
> > * Tolerantsus on minus küllaltki hästi välja arenenud ioon.
> > * Ükskord ma jõin kodus klaasist omaarust vett. Selgus, et see oli
> > hoopis
> > viin. Mu suus oli väga kibe maiste. Sülitasin selle nii ruttu välja, kui
> > sain.
> > * Tutvusin hiljuti noormehega, kes elab naise kuludel. Naine ei ole
> > sellest teadlik.
> > * Mulle meenus äsja, kuidas üks mu parim sõber küsis hommikul, enne
> > eksamit, et kuhu on kadunud mu enesekindlustunne. Hetkel mõtelda selle
> > ütluse üle, on mul tunne, et eksamile tulles on mul suur risk. Kuna ma
> > ei tunne, et mul oleks olemas enesekindlustunne.
> > * Samas mulle meeldib tegelda selliste asjadega, mis panevad elu järele
> > mõtlema.
> > * Mulle ei meeldi, kui toit on soojendatud mikrolaineahjus, et
> > jõulukuusk on ostetud poest ning ema käib ilusalongides
> > iluoperatsioonidel. Kuhu jäävad siis need vanadusest ja selle pika ja
> > raske elu jooksul läbitud muredest tulenevad kortsud?
> > * Arvan, et sallimatust on siiski palju rohkem kui sallivust. Kõik saab
> > alguse kodusest dissipliinist.
> > * Kui inimene mõtleb oma peaga, on tal endal lihtsam, kuna ta saab aru,
> > millest jutt käib.
> > * Mulle meeldib reisimas käija, sellepärast et see on huvitav,
> > riskantne, põnev ja ilus loodus. Kui ma reisin, mõtlen alati peaga, sest
> > reisimine on mõnikord ohtlik.
> > * Naine oli sajandeid olend, kelle eest mõtles mees.
> > * Kõrgemat haridust saada on raske, sest sinna sisse saada, peaksid
> > noored mõtlema peaga, kuna Kõrkkoolidel on sisseastumis eksamid.
> > * Hing, tunded, tunnetus on välise keha sisemine osa.
> > * Ma riskisin sinna reisile ikka minna. See reis oli väga huvitav.
> > Laevaelu oli põnev, sai tantsida, süüa ja nii edasi.
> > * Inimesed kardavad elus riskida, kuna hoiduvad läbikukkumistest.
> > Loomulikult iga inimene, püüab elus omal jõul läbilüüija.
> > * Käes on kevadkuu. Meil on täna raske päev ees, sest mina (kirjanik)
> > pean kirjutama kirjandi. Väljas on päris sünge ilm. Alustan kirjandi
> > kirjutamist oma peaga sest pean olema kirjanik. Elus pole assju millega
> > ei pea riskima.
> > Suvi tuleb varsti ja kool on vaja ära lõpetada. /./ Suvel peaks hakkama
> > ka ennast pisut treenima, käiia jooksmas metsas. Metsas ei pea jooksma
> > võib isegi nautida loodust, kuulata linndude ja looduse hääli. See on
> > tervisele väga kasulik ja eriti mõnus on päikesepaistelise ilmaga
> > kuulata metsa kohinat. /./ Tahaks luua oma firmat, ega taha olla
> > lihttööline keda võib jalaga lükata ühest august teise.
> > * Sellejaoks peab võtma banga laenu. Selleks, et võtta laenu, peab olema
> > ka takatist.
> > * Mis võiks olla ilusam teadmisest, et aktsepteeritakse mõtteid, mida
> > oma pea on suutnud välja mõelda?
> > * Näiteks tunnis tehes mõnda ülesannet või isegi kontrolltööd, leian
> > tihti tolle neiu silmi minu paberilehe pealt vastuseid lugemas, kuna
> > istume kõrvuti.
> > * Tema eesmärgiks oli ehitada talumaja, mille ta ka saavutas.
> > * Samuti on raske kirjeldada ülevamat rõõmu, kui mõistetakse, et tehtud
> > teod on kandnud positiivset vilja.
> > * Ükskord ostis ema mulle turult ilusa, suure ja punase õuna. Aga oh
> > õudust – hammustades paar suutäit, vaatas mulle vastu üks suur, kole ja
> > karvane uss. Tänu õunale oli, mu tuju terveks päevaks rikutud. /./
> > Pinnapealsed ussid, kes näitavad end kiiresti, võib-olla polegi nii
> > pahad. /./ Sõin kord õuna, milles avastasin ussi – õnneks nägin mina
> > teda ennem ja pääsesin ta söömisest.
> > Aga mis oleks juhtunud, kui tema oleks mind esimesena avastanud?
> > * Ostsin mina poest leiva, hakates seda sööma, leidsin sealt seest hiire
> > kakajunni, millepeale ma ütlesin: “Kõik, mina enam leiba ei söö!”
> > * Kas astume NATOsse või jääme iseseisvaks riigiks?
> > * Risk ja õnn käisid praeguse presidendi /Putini/ karjääriredelil
> > käsikäes.
> > * Eesti ühinemine Euroopa liiduga – nii ilus ja särav “õun”, aga kui
> > katki lõikad, siis leiad seest ühe suure ja vingerdava ussi, mis närib
> > nii kaua, kui ükskord on hing lõplikult kinni ja tagasiteed pole enam
> > nii lihtne leida.
> > * Kodu on koht, kus ei saa ükski riigi poolt kehtestatud seadus kehtida.
> >
> > * Esimeseks integratsioonietapiks eraldatud vahendid /?/ olid oskamatult
> > kulutatud ja tulemused olid minimaalsed.
> > * Mida peab tegema riik /narkomaania tõkestamiseks/? Piiridel peaks
> > olema tugevamad kontrollid.

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

