Oksepost

08/10/2001

1182 igaäevane töö

Filed under: junk — Tags: — muda @ 05:57
1182 infoliinilt
  *KLIENT
  -OPERAATOR

 *(helistab täiskasvanud mees)
 ÖELGE MIKS ON VAJA KOOLI AJAL EKSKURSIOONIL KÄIA????????

  *ANDKE ERAISIK JōELÄHTME VALLAS, TALUS ELAB!
  -KUIDAS NIMI ON?
  *NIME EI TEA, VAADAKE SIIS SELLE JÄRGI, ET MA TEAN, ET TA ON SEAL
 JUBA HULK AASTAID PORGANDEID KASVATANUD!!!!!!!!

 *MIS KELLANI KADAKA TURG LAHTI ON?
  -KELLA 18.00-ni.
  *KAS SEE KALA OSA KA?

  *ANDKE MAARJAMōISA HAIGLA KORDUVATE HAIGETE NUMBER!

  *MILLAL LÄHEVAD TALLINNAST HARJUMAALE EDELARAUDTEE RONGID???

  *MA OLEN TÄNA NII SEKSIKAS, ANDKE MULLE MōNI SEKSIPOE NUMBER!!!!!

  *KAS SAAB SEDA NUMBRIT KUST SAAB TEADA KUIDAS BUSSID "KÄIVAD"?

  *ON TEIL MINGIT TARTU RAADIO NUMBRIT, MA LEIDSIN SIIT TEEÄÄREST
  PRAEGU HOBUSE!!!!!!!!!

  *ÖELGE MULLE SAMPO KINDLUSTUS MUSTAMÄE TEE ALGUSES!
  -611...
  *KUULGE ÖELGE AEGLASEMALT MA HELISTAN MOBIILIGA!

  *PALUN MULLE FIRMASID, KES PAKUVAD ELEKTRITEENUST!
 (soovis koju saada elektrikku).

 *KUST MA SAAN MOOTORIGA RULA?
  (tekib mōte: kas sa propelleriga püxe ei taha)?

  *ANDKE MULLE MōNED KINNISVARAFIRMAD JA PANGE NEED TÄHTSUSE JÄRJEKORDA  KA!
 -ME EI SAA NII TEHA!
  (solvus ja viskas toru ära).

 *PALUN POLIKLIINIKU NR!
  -MILLISE? (nr. ei näidanud)
  *NO SELLE MIS ON TURU VASTAS!
 (lōpuks raatsis öelda, et Pärnus).

  *ANDKE STOCKMANNI KōRVAL EHITUSMAAILM!
  -SEAL EI OLE ÜHTEGI EHITUSMAAILMA, NEED ON PETERBURI TEEL JA
 TÄHETORNIS.
  *NO MIS TE NÜÜD RÄÄGITE, SEAL ON JU EHITUSE POED!
 (tuli välja, et mingi ehitusmaterjalide kauplus Tartu mnt.-l)

 *ANDKE MULLE KAMINATE LIIT!.... NO KUI MIDAGI SELLIST EI OLE SIIS MōNI
 KAMINA POOD!

  *ANDKE LAI 40 MINGI AMET!

  *KUIDAS TEIL KōIK NEED INDEKSID PÄHE JÄÄVAD???????????????

  *ANDKE CAFE PLASAS KÜÜNESTUUDIO!

 *TERE! KAS TE OSKATE MULLE ÖELDA ÜHTE ASJA FLAMINGO KOHTA MIDA MA
  KOHE KÜSIMA HAKKAN???

  *ANDKE FIRMASID, KES MÜÜVAD JUBINAID!

  *ANDKE POODE KUST SAAB KUJU OSTA!

  *ANDKE RAPLA MAAKONNAS MōISAD, MIS ON RESTAUREERITUD!

  *ANDKE MōRRA TÄNAVA KEEMILINE PESUMAJA!

 * ANDKE SUPERPLUSS, MINGI HULGIMÜÜGIFIRMA, MINGI KETT VIST!
  EI, HOOPIS EDUPLUSS!
- SELLIST EI OLE.
* AA, JAA SEE OLI SUPERNETTO...

 * JUMAG*** ERATELEFONI NR PALUN.
 - SELLISELE NIMELE KAHJUKS EI OLE AVALIKKU NR.
 * AGA KAS TE AADRESSI JÄRGI SAATE VAADATA?
 - EI, ERAISIKUT EI SAAGI AINULT AADRESSI JÄRGI VAADATA.
* KUIDAS EI SAA...
 - ARVUTI EI HAKKA LIHTSALT AINULT AADRESSI JÄRGI OTSIMA!
 * AGA KUI MA HARJU POLITSEIST HELISTAN, KAS SIIS HAKKAB...???

 * ANDKE NUKRAMEELSETE TEL. NR.
 (EKS IKKA USALDUSTELEFONI)

 * MIS KELLANI ON LAUPÄEVAL MAXUAMET LAHTI?
- SEE ON LAUPÄEVAL KINNI.
 * MIS ASJA, ISSAND JUMAL, NO TERE TULEMAST SIIS RIIGIASUTUSTE
   IMELISSE MAAILMA!!!!!!!!!!!

 * ANDKE ENDLA TEATRI TELEKAVA.

 * ANDKE DIAGONAAL HAIGLA.

(ÜHE VÄGA SISUKA KōNE TEXT OLI JÄRGMINE)
 * KELL...........

 * TALLINNAST TARTU BUSSID!
- MIS KELLA AJAL?
 * KELLA 8.
 - KAS EKSPRESSID...
 * KASVōI!!!

 NURRUV NEIUKE:
 * KAS SAAB SELLE VōRU LAHINGUKOOLI NR. KUS ON NEED POISID KELLEGA
  SAAB RÄÄKIDA!
 (AGA PALUN KURRNJAUUU!)

 * KUS ASUB SUURTE INIMESTE POOD?

 * MILLAL ON KAWE PLAZA'S KOHTUMINE VANEMATEGA?

 * ARETO AS
 - KAS: PROOVIDE VASTUVōTT
       DIREKTOR VōI
       RIIKLIK ALKOHOLIREGISTER?
 * NO MA EI TEA, KEEGI KES PROOVIDEGA TEGELEB...

 * MAGDALEENA POLIKLIINIKU ETTETELLIMINE.

 * PALUN SEDA TAXOT, KUS BANAAN PEAL ON!
 - (GENIAALNE OP) Mhhh, KAS TALLINNA TAXO???
 * JA, JAA MUIDUGI!

 VENE RAHVUSEST KLIENT:
* EESTI PASTA VESSE TN.-lt!
 (TULI VÄLJA, ET ESTIKO PLASTAR VESSE TN.-lt)

 * ANDKE UUNO RAADIO OTSE EETRI NR.
 - MEILE ON ANTUD KōIGEST TOIMETUS. EETRI NR. ÖELDAKSE VASTAVAS SAATES!
 * PRAEGU ON MUIDEX REKLAAMIPAUS JUBA 60 sek. JA SEAL EI ÖELDA ÜHTEGI
   NR.

 * ÖELGE MULLE RUTTU KES VōITIS TARTU MARATONI? MA SAIN JUST KAINEX....

* ANDKE ERAISIK PIKK 58-6
 - JA MIS PEREKONNANIMI ON?
 *(ÜLBELT IKKA) KUUS ONGI PEREKONNANIMI!

 * ANDKE MULLE MOBIILI KADUMISE SYSTEEMI NR.

 * ÜHENDAGE MIND BIG ELEKTROONIKUGA!

 * MIS KELL HAKATAXE SOOMLASI SADAMAS MAHA LASKMA?

 * MILLAL SEE NAISTE TAGAAJAMINE HAKKAB?
(MōTLES LAHTI MM JÄLITUSSōITU)

 * ÜHENDAGE MIND TAXOGA!
 - MILLISE TAXOGA?
 * MIS MōTTES...?

 * ÜHENDAGE MIND WISMARI HAIGLAGA JA NR ON 662 1093

 NYYD JÄLGIGE MÄNGU!

 * SOOVIN MERIKE ROOSAARE KOHTA ANDMEID!
- MIS MAAKONNAST?
* TARTU VIST VōI EI, VAHI...
 - TÄHENDAB VAHI KYLA, TARTU MAAKOND? JA TE SOOVITE TEL. NR?
* EI NOH, TA VIIDI TÄNA MAARJAMōISA JA SEALT TOOMESSE!
 - TÄHENDAB TEIL ON HOOPIS VAJA TARTU NAISTEKLIINIKU NR? (TOOME TÄHENDAB
NAISTEKLIINIKUT KOHALIKUS DIALEKTIS)
* JA, JAH.
 - OP. YTLEB NR.
 * JA KEDA MA SEALT KYSIMA PEAN?
 - MERIKEST SOOVISITE JU!
 * AGA MIS OSAAKONNAS TA ON...?

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

