Oksepost

09/10/2001

Põshjuse leiab alati…

Filed under: junk — Tags: — muda @ 05:57

1.Palgapäev läheneb ja panga arvel on veel palju raha.
2.Palgapäev lähedal, pangaarve tühi, sõber laenab.
3.Palgapäev
4.Reede
5.Nais/mees sõber jättis maha
6.Ei ole naist/meest
7.Peaks leidma naist/meest
8.Nais/mees sõber on haisev hull
9.Nais/mees sõber on hävitavalt tark
10.Keegi on jätnud külmkappi paar õlut
11.Olen juba olnud paar päeva/nädalat/kuud kuival
12.On olnud suur jooma, täna lõpetame selle jooma
13.Arst on soovitanud, et enne magama minekut konjak on hea
14.Arst keelas joomise, küll me nende nõuanded teame.Ise ta joob ka,miks mitte siis minagi.
15.Sugulane suri ja jättis suure päranduse
16.See nõid ei kuidagi sure, istub päranduse peal kui seen
17.Sõber sai päranduse ja me mõtlesime kahekesi selle maha laristada
18.Mul sellised päranduse tegijad, et viina peab kogu aeg jooma
19.Päranduse saajatest ei ole muud kui muret, mured uputatakse viina
20.Lõöb pähe kui kõik tänapäeval segatakse poliitikaga
21.Seda talupoja suretamis liini ei jaksa enam taluda ja ise ma olen odra kasvatanud
22.Töötu olen olnud juba mitu kuud
23.Töö tapaks ära kui vahel ei puhkaks
24.Uus mark kaupluses, tuleks proovida
25.Oi nüüd saab midagi viisakat, peab proovima
26.Sain selle kingituseks
27.Kuidas auto on, võtame selle terviseks.
28.Autojuhil on automaatne jook
29.Kui võtta paar napsu, läheb palju paremini
30.Oeh olen nii vana, et ei jaksa joosta naiste järel enam.Viina saab ilma jooksmatagi.
31.Eit on nii külm, kui külmutatud latikas
32.Ta lubas tulla külla
33.Võtame mõned napsud, püüame mehed ja teeme nendega midagi lõbusat
34.Ma olen nii armunud
35.Võtame selle peale
36.Ajab jooma
37.Nii külm on
38.Nii kuum on
39.Isa suri
40.Ma sain isaks
41.Mind edutati, selle terviseks
42.Poisid siin ei maksa see midagi
43.Oli alles öö,läheks võtaks pea parandust
44.See on kõige suurem kala mida ma olen saanud, võtame selle peale
45.Piisk ei tapa
46.Üks mees oli 80.aastat kaine ja siis suri
47.Kõik suurmehed joovad
48.Ma tahan tappa ennast viinaga
49.Kui ma enam ei jooks, siis kindlasti sinu õiendamise pärast
50.Mind paluti naabri juurde appi tööd tegema

— everyday.com —

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

