Oksepost

29/11/2001

Nautike, sõbrakesed! üks parem kui teine!

Filed under: junk — Tags: — muda @ 09:24

>
>
>
>
>
>
> Vähem ja rohkem jaburaid nalju vahepalaks…
>
> 1. Heliseb telefon Venemaa presidendi Putini laual.
> “Tere õhtust härra president, siin üks Coca Cola omanikest tüli
> tab teid.
> Meil on teile väike ettepanek. Kui te seda oma hümni hakkate vaheta
> ma,
> siis võiksite ka riigilipu selle vana ja punase vastu vahetada. Ja nu
> rka
> võiksite ilusate valgete tähtedega Coca Cola kirjutada. Me aitaksim
> e
> teie riigi finantsraskustest välja…”
> Putin varjab käelabaga telefoni toru kinni ning küsib sosinal
> peaministri käest:
> “Kuule, ole hea mees ja ütle mulle millal meil leping, selle
> Aquafresh-iga lõppeb…?”
>
> 2. Mees astub naabri värava juurde ja koputab. Koputab ja koputab, ke
> egi
> ei vasta.
> Koputab kõvemini. Värava juurde tuleb vaikselt koer ja ütleb (vai
> kselt):
> “Kuule mees, sa ära koputa, kedagi pole kodus.”
> Mees muidugi minestab sellise asja peale ja kukub kokku. Tuleb siis mee
> s
> teadvusele, vaatab koerale otsa ja küsib: “Kuule, koer, kas sa haukud
> a
> ka oskad?”
> “Oskan küll, aga ma ei tahtnud sind ehmatada.”
>
> 3. Mees pügab maja ümbert muru. Järsku näeb, naabrinaine, kena
> noor
> blondiin, läheb postkasti juurde, vaatab sisse , virutab jälle kinn
> i ja
> läheb koju. Mingi aja pärast juhtub sama asi. Kui blondiin vaatab
> postkasti kolmandat korda, küsib mees:”Mida te sinna koguaeg vaatate?
> ”
> “Minu loll arvuti teatab mulle koguaeg – teile on kiri!”
>
>
> 4. Kaks häkkerit istuvad kohvikus ja neist möödub kena neiu. Esim
> ene:
> “Vaata seda, sellel on viimase peal properties.”
> Teine: “Ma eile juba kontrollisin-kõik on Read Only!”
>
>
> 5. Mees sõidab autoga. Vastu sõidab naine, kes karjub läbi avatud
>
> autoakna: “Siga!”.
> Mees karjub vastu: “Lits,” sõidab edasi, ja järgmise kurvi taga sõ
> idab
> suurele metsseale täiega kümnesse.
>
> 6. Ema on vannitoas ja kreemitab ennast ühe ja teise kreemiga. Väik
> e
> Juku pärima, et mis emme teeb.
> “Teen ennast ilusaks,” vastab ema.
> Veidi aja pärast tuleb ema vannitoast välja ja Juku uurib teda huvi
> ga
> ning küsib siis asjalikult:
> “Noh, ei tulnud välja, jah?”
>
>
> 7. Mees on talvel metsa ära eksinud, trambib nüüd edasi-tagasi ja
>  kisab
> meeletult:
> “A-a-a-pppiiiiiii…, pääääääs tkeeee…, aauuuuuu…!”
> Järsku tunneb, et keegi paneb talle käe õlale. Pöörab ringi –
>  karu on
> koopast välja tulnud.
> “Miks sa mul magada ei lase?”
> “Ma olen ju eksinud.”
> “Ja mis sa siis lõugad?”
> “Ma mõtlesin, et võib-olla keegi kuuleb.”
> “No mina kuulsin, hakkas sul sellest parem?”
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

