Oksepost

14/09/2007

Fwd: RODNEY DANGERFIELDI TSITAADID

Filed under: junk — Tags: , — muda @ 02:18

Ma olin väiksena nii vaene.
Hea seegi, et poiss olen, muidu poleks

mul millegagi mängida
olnud.

Mul oli raske päev. Tõusin
hommikul üles, panin särgi selga – nööp

kukkus ära. Võtsin oma
kohvri kätte – sang kukkus küljest.

Peldikusse enam
ei julgenudki minna.

Ma sain kohe aru, et vanemad
vihkavad mind. Nad kinkisid mulle

Vannis
mängimiseks raadio ja röstri.

Mu pruut
helistas mulle üks päev ja ütles: “Tule külla! Kedagi pole


kodus.” Ma läksin külla.
Kedagi polnud kodus.

Ma joon liiga palju. Mu
viimases uriiniproovis ujus oliiv.

Ma avastasin ainsa
võimaluse, kuidas kõhna muljet jätta – veedan

aega paksude
seltskonnas.

Ma pole oma naisega juba
aastaid rääkinud. Ma lihtsalt ei taha

Talle vahele
segada.

Eile päästsin ma ühe tüdruku
kabistaja käest. Hoidsin end lihtsalt

vaos.

Kui taskuvargaid poleks,
puuduks mul igasugune suguelu.

Minu vanuses on
toit seksi asendanud. Hiljuti lasin oma köögilaua

kohale peegli
paigutada.

Mu naine püüab minust alati
lahti saada. Üks
päev käskis prügi

välja viia. Ütlesin, et
viisin. Tema: No siis mine valva seda.

Mina ja mu naine olime 20
aastat õnnelikud. Aga siis me kohtusime!

Minu onu viimane soov oli
mind sülle võtta. Ta istus elektritoolil.

Mul veab kõik kohe nii
viltu, et isegi kui poliitikuks hakkaksin,

siis oleksin
aus.

Kui ma väike olin, kolisid
mu vanemad päris tihti. Aga ma leidsin

na alati üles.

Ma olin nii inetu laps. Ema
ei andnud mulle kordagi rinda. Ütles,

et ma meeldin
talle kui sõber.

Kui ma sündisin, tuli arst
ooteruumi ja ütles mu isale: “Mul on

väga kahju. Me
tegime kõik, mis suutsime. Aga ta jäi ikkagi elama.”

Ükskord mind rööviti ja mu
isale saadeti tükike minu sõrmest. Ta

ütles, et tahab
rohkem tõestust.

Ükskord ma eksisin ära ja
palusin politseinikult abi, et oma

Vanemad leida.
“Arvate, et ma leian nad üles?” Ta vastas: “Ma ei tea,

poisu. On nii palju kohti,
kuhu nad end peita võisid.”

Läksin arsti
juurde: “Igal hommikul kui tõusen, vaatan peeglisse ja

süda läheb pahaks. Mis mul
viga on?” Ta ütles: “Ma ei tea, aga nägemine

on sul küll
korras.”

Läksin arsti juurde, sest
neelasin pudelitäie unerohtu alla. Mu

Arst soovitas
mul pisut juua ja siis puhkama heita.

Ma olen nii inetu…
Töötasin lemmikloomapoes ja kõik küsisid, kui

suureks ma
kasvan.

Ma läksin üks õhtu kaklust
vaatama ja seal puhkes hoki.

Ütlesin oma
psühhiaatrile, et kõik vihkavad mind. Ta ütles: “Ära

peksa segast! Kõik pole veel
sinuga kohtunud.”

Mu psühhiaater ütles, et ma
olen hull. Ma ütlesin, et tahan teist arvamust. Ta ütles: “Olgu, sa oled inetu
ka.”

Mu teenija vahetab iga päev
linu. Ühest voodist teise.

Ma magan oma
naisega eraldi tubades, me sööme eraldi ja käime

eraldi puhkamas – kõik selle
nimel, et abielu koost ei laguneks.

Ma läksin geibaari ja pidin
tõestama, et mees olen. Ma siis

näitasin neile.
Nad ütlesid, et sellest ei piisa.

Ma olin nii
masendunud, et tahtsin 10. korruse aknast välja hüpata.

Preester saadeti kohale. Ta
ütles: “Tähelepanu, valmis…”

Raske on
abielus olla. Koera suudleb mu naine suule, aga minu

klaasist ei joo
tilkagi.

Ma kohtusin
tervishoiuministriga. Ta pakkus mulle suitsu.

Mu suguelu on hirmus. Naine
riputas voodi kohale peegli. Ütles, et

talle meeldib vaadata,
kuidas ta naerab.

Ma olen halb
armuke. Ükskord vilistas isegi piiluja mind välja.

Mu naisel on alati mingi
tagamõte minuga seksimisel. Nädala eest

tegi ta seda, et
munakeetmisaega mõõta.

Täna hommikul
sain hea tünga. Tegin alasti kätekõverdusi ja ei

märganud

hiirelõksu.

Isegi üks prostituut
vabandas end kunagi minu ees välja, et tal pea

valutab.

Läksin massaazhisalongi.
Seal oli iseteenindus.

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

