Oksepost

14/02/2008

Fw: autoostu soov

Filed under: junk — Tags: — muda @ 06:53

Kiri automüüjale elust
enesest…




From:

Sent:
Wednesday, January 23, 2008 11:06
AM
To:

Subject:
FW: Üks
paljudest!


Üks
paljudest, kuid viimase aja eredaim näide klientide soovidest, mis automüüjate
elu “lihtsaks teeb”.

P.S.
VÕETUD REAALSEST ELUST SEL AASTAL!


ESIMENE
KIRI MEIE
AUTOMÜÜJALE!


—–Original Message—–
From: Andrus [meiliaadress arusaadavatel põhjustel kustutatud)
Sent: Saturday, January 19, 2008 8:00 PM
To:
Subject: Tere

Kirjutan seepärast, et sooviks üleüldist infot autode kohta. Ausalt öeldes pole mul kunagi autot olnud, kuid juhiluba on olemas. Ma ei tea mitte midagi, mida peab auto juures teadma. Kas olete nõus 100% ausalt vastama?

Meie vajadused. Ega eriti palju sõita pole vaja. Elan linnas, kus kõik saab jalgsi korda aetud. Aga lihtsalt hetkel sondeerin pinda, millised on tingimused jne. Põhiline asi, millega tekib probleeme, on ainult see, kui tõesti peaks vahel olema vaja transporti, ilma milleta saaks küll kuidagi hakkama, aga ära tüütab alati kellegi peale lootmine ja mangumine. Kuna olen kalamees, siis see olekski peamine põhjus, miks autot üldse ostaksin, kuna kummipaati on kehv rattaga vedada, eriti veel pikemat aega. Seega auto ei tohiks olla liiga madala põhjaga, et kuhugile kinni ei jääks. Kuna oleme kahekesi, siis puudub minu arust vajadus 4-le uksele, aga istekohti peab olema kindlalt 4.

Kuna ma tõesti ei tea, mis auto on hea ja mis mitte, siis esialgu meeldib kõige rohkem Honda, kuna mulle meeldib nende tore robot Asimo.

Mida tähendab muidu see luukpära ja immobilisaator? Millised vidinad peaksid kindlasti autole lisaks olema?

Mõningad mõtted, millele olen mõelnud, milline võiks auto olla (ei ole tähtsuse järjekorras).
1. Kahe uksega.
2. Katuseluuki ei taha.
3. Võimalikult lühike ja väike auto, et mahuks igale poole ära. (Tegelikult parim oleks see India uus auto, kuid seda Euroopas veel ei müüda ja niikuinii hakataks mõnitama).
4. Auto ei pea olema võimas ega suure mootoriga. Kuhugile maastikule ei roni, ega soos ei sõida. Võimalikult väiksema kütusekuluga. Seda ei tea, kumb on parem, kas bensiin või diisel.
5. Ei tohi olla liiga madala põhjaga, kuna muidu jääks kinni isegi mõnel kruusateel, sest rattaga sõites olen avastanud ka maanteedel erinevaid “üleminekuid”, rääkimata siis väikestest teedest, mis viivad mingi veekoguni. Samas tean, et maasturi kõrgust ei ole tavalistel sõidukitel, aga selline mõistlik kõrgus, mis vastaks meie teedele.
6. Meeldiks rohkem automaatkäigukastiga, kuid kas need on paremad ja kas nad on kallimad?
7. Auto peab olema igati vastupidav ja korralik, kuna ise parandada ei oska ja sedasi võin jääda tee peale. Pole kunagi ratastki vahetanud. Hea mootor, tugev kere, võimalikult odavad varuosad. Mäletan, et kunagi oli tuttaval auto, millel jäi gaas peale ja kiirus pidevalt tõusis, tuli aeg-ajalt seisma jätta, et hoog maha läheks. Ühes foorumis aga jälle öeldi, et on autosid, mis hakkavad vibrama, kui kiirus on üle 70-ne. Tahame korralikku autot, mis ei hakka kohe lagunema, sest ise parandada ei oska ja pole mõtetki sellist osta, mis vajab täielikku ümbervahetamist juppide näol. Auto ei tohiks olla ülejuhitav ehk liiga tundlik kuidagi. Ma ei oska sellel teemal kaasa rääkida, tahaks lihtsalt korralikku autot, millega tee peale ei jääks. Ja sooja peab ka hoidma, kuna kalal olles vahel ikka tahad ööseks sisse minna.
8. Kindlasti väga turvaline. Ise sõidan korralikult ega tarvita alkoholi.
9. Kujutan ette, et auto võiks olla valmistatud vähemalt 2003, mitte varem. Aga ma pole selles väga kindel, kuna mõni võib olla vanem, kuid on korralikult hoitud ja vähem temaga sõidetud. Teie kodulehel nägin Opel Astrat 1992, üks kasutaja Saksamaalt – väga kena värv ja hind ka odav, kuid kas tegemist on ikkagi panniga?! Palun öelge ausalt, millist autot meil vaja oleks!!! See on muidu 4 uksega, meil pole muidu nii palju vaja, aga mida arvate?
10. Kilometraai näit ei tohiks ehk olla üle 100 000-nde. Ei tea sedagi, kui palju on kasutatud auto puhul mõistlik see näit. Aga sellega on see häda, et siis peab see number vastama kindlasti tegelikule läbitud maale, mitte ei ole seda kuidagi krutitud nagu telekas räägitakse.
11. Loomulikult peab olema tegemist ausa, kuid siiski soodsa kaubaga. Mingil juhul ei tohi olla sellist pettust, et midagi on plastiliiniga kokku mäkerdatud ja värviga üle lastud. Ei taha mingil juhul avariilist autot, kuidagi kahtlast selles mõttes, et on kas varastatud olnud või kellegi kurjategija käest ära võetud. Parem oleks see, kui kasutajaid ei oleks olnud varem palju. Parim oleks ainult üks.
12. Muidugi soovime kasutatud autot, kuna uut ei jõua osta. Auto hind ei tohi kindlasti ületada 100 000.-, kuid sooviks ikkagi võimalikult soodsat ja kõikvõimalike korralike lisadega. Kuna kahe uksega auto peaks olema ju selgelt soodsam kui seda on 4 ust, siis tegelikult oleks parim, kui hind ei ületaks 50 000.-
13. Millised lisad on olulised? Meile pole vaja, et muusikat kostaks kümne kilomeetri kaugusele, aga midagi mõistlikku võiks autos kuulata küll – korralik raadio. Ja muidugi muud asjad ka, mis peaksid olema. Kindlasti signalisatsioon. Ei tee paha roolivõim ja ABS pidurid. Kui see reguleeritav roolisammas tähendab seda, et saan rooli mugavamalt sättida, siis seegi on hea, kuna ise väga suurt kasvu ei ole. Istet peab ka saama reguleerida. Olen näinud ka endast lühemaid rooli taga, nii et sellega ei peaks probleeme olema. Kesklukustus – kas on vajalik? Turvapadjad jne.
14. Värvus võiks olla pärlmutter hästi valminud tume kirss, pärlmutter tumesinine või pärlmutter tumeroheline.
15. Auto markidest on mõned tuttavad maha laitnud kõik prantsuse autod ja Fordi. Kiidetud on jaapanlasi, Volvot, Volkswagenit ja ka Audit. Opeli kohta ollakse kuidagi keskmisel arvamusel. … Ma ei tea mitte midagi. Igati korralikku autot sooviks; kindlasti soodsat; ökonoomset – väga oluline, sest auto võib ju odav olla, kuid kui võtab meeletult, siis ei tasu ju ära; väljast väikest – seest mahukat; kahe uksega; turvalist. Muidu silma on jäänud Honda Jazz, Toyota Aygo, Opel Corsa – selle kohta oli kusagil info, et ei ole usaldusväärne, Honda HR-V, Mitsubishi Colt CZ3 Invite. Me ei hakka kedagi väga vedama, et peaks kedagi ka selja taga nägema, kui tõesti vahel on vaja, siis saab ka eest minna. Või olen ma sellest asjast valesti aru saanud? Palun väga ausat vastust, kas neist on mõni korralik ja kindel ka vähemalt 10 aastat!!! Ja mida teie enda pakkumised endast kujutavad? Mida odavam, seda parem, aga kehva ka ei taha – ikka igati korralik peab olema, et midagi ei juhtuks. Äkki need vanemad kuluvad kuidagi sõidu ajal ära ja üks hetk käib näiteks rool küll peos ringi, kuid rattad ei keera!
16. Autos peaks olema võimalik seljatoed alla lasta, et saaks puhata, kui kusagil kalal öö peale jään ning telgis olla ei saa. Muul ajal ega eriti ei sõidakski, kuna kütus on ju ka kallis. Kui, siis vahel tõesti kusagil ära käia, kui ilm on halb, aga minema peab. Auto oleks meile selline lisavõimalus liikumisvabaduseks, et kui on vaja, siis saab kasutada – pidevalt ei sõidaks. Samas, meil pole garaai, kuid teistelgi seisavad autod akende all. Mida võib aga auto teha, kui sõidame harva?! Kas mõjub kuidagi halvasti?17. Eesmärk oleks osta auto, kui sellise raha kokku saame ja siis umbes 5 aastat hiljem vahetaks uuema vastu samade näitajate poolest – praegu mõtlen nii. Samast firmast, kust esimese ostame, et saaks vahetada. Aga siis ei tohiks firma nii kaval olla, et meie poolt kasutatud auto ostetakse tagasi sellise mõttetu hinnaga, et sama hästi võiks osta jalgratta. Hind olgu aus, aga klienti petta ka ei tohiks. Et näiteks, kui ostame auto, mis maksab 60 000.-, 5 aastat hiljem on ta loomulikult odavam, kuid mitte nii, et meilt ostetakse ta tagasi hinnaga 30 000, aga müüki läheb hinnaga 45-50 000. See oleks liiga suur vahe. Kui väärtus on 45 000.-, siis üsna sinna lähedale tahame saada ka. Eks mingi vahendustasu on kindlasti vahel, aga nii kalliste asjadega ei taha petta saada. Nii rikkad me pole. Muidugi oleks hea ka garantii autole, mille ostame. Liisingust ei tea me midagi ja meile ei meeldi võlgu olla. Pealegi läheb asi sedasi kallimaks.
18. Ootame firmalt, kelle me välja valime, täielikku koostööd ja abistamist. Mitte mingit vassimist nagu oli ühe mu tuttava soomlasega. Oli vaja väike töö ära teha, kuid talle üritati väänata suur summa põhjendusega, et tööd on palju. Ei mingit pettust, tahame igati vältida kõikvõimalikke telesaateid, kus lahatakse selliseid probleeme! Kui on vaja, tuleks midagi remontida või hooldada, aga kõik olgu aus ja võimalikult soodne. Kas teie firmale saab alati kindel olla, et igasugune abi on alati olemas?! Ma ei tea sedagi, kui tihti ja millist õli peab panema – põhimõtteliselt ei tea üldse autodest midagi. Luba on olemas tänu sellele, et haridusega oli võimalus saada ka juhiluba – müstiliselt odavalt ja seaduslikult. Vahel olen sõita saanud mõne tuttava autoga, kuid minu pärast võib kapoti kinni keevitada, kuna ei tea selle all olevast kraamist midagi. Aga kui ikkagi auto ostaksin, siis tahan, et mind minu rumaluse tõttu kurjalt ära ei kasutataks. Et mängult remonditakse midagi, mis remonti ei vaja ja pärast saan sellise summa!

Palun ja ootan siis vastust! Millised on võimalused, hinnad, tingimused, pakkumised, prognoosid võimalike hinnatõusude või soodusaegade kohta jne? Mida arvata elektriautost või see hübriid? Toyota Prius.

Andrus.

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: