Oksepost

16/10/2008

Fwd: Naistemehed :(

Filed under: junk — Tags: — muda @ 15:26

Kolm naist, abielunaine, kihlatud ja armuke kohtuvad pargis
ja arutlevad suhete üle.

Otsustavad siis koos, et sel õhtul üllatavad oma mehi
nahkkostüümides, stilettode ja S&M stiilis maskides…

Paari päeva pärast kohtuvad taas ja meenutavad, siis kuidas
läks.?!

Kihlatu: “Mees tuli koju ja mina olin voodil 10 cm
stilettodes, üleni nahas ja maskiga”. Ta ütles:, “et sina oled mu
unistuste naine ja ma armastan sind..” ja me seksisime metsikult
hommikuni.


Armuke: “Mina üllatasin oma meest tema tööpäeva lõpul
tema tühjas kontoris”.  “Mu nahkkostüüm, kõrged kontsad, mask ja
vihmakeep erutasid teda niiväga, et me seksisime seal hommikutundideni..”!

Abielunaine: “Mina aga sebisin lapsed õõseks ema juurde
ja kiirustasin ruttu koju, et saaks töölt tuleva mehe jaoks end valmis
seada”. “Mees tuli, mina kõik nahas ja puha, maskiga
silmadel ja stilettodel..<wbr>valmis kõigeks.” “Tema tuli,
võttis õlle ühte, telekapuldi teise kätte ja küsis diivanilt üle õla:” Hei
Batman, mis süüa on…?”

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

