Oksepost

02/12/2008

Fwd: Siin on nii ilus

Filed under: junk — Tags: — muda @ 14:54

Aug. 12 – Kolisime oma uude kodusse Eestis. Siin on nii ilus.
Kõik on nii ilus. Ei suuda ära oodata aega mil saan lund näha.
Okt. 14 – Eesti – kõige ilusam koht kogu maailmas. Lehtedel võib näha kõikvõimalikke värvide kombinatsioone punaste ja oraanzide varjunditega.
> Läksin väiksele väljasõidule imeilusasse loodusesse linnast väljas ja
> nägin seal hirvi. Nad on nii elegantsed. Kindlasti on nad kõige
> imelisemad loomad kogu maailmas. See siin peab olema paradiis. Oeh
> kuidas ma seda paika armastan.
> Nov. 11 – Algab hirvede jahihooaeg. Ma ei suuda ettekujutada, et keegi
> tahaks tappa selliseid meeldivaid loomi. Loodan, et varsti tuleb lund.
> Mulle hirmsalt meeldib siin.
> 23.nov – Öösel sadas lund. Ärgates avastasin, et kõik on valge vaibaga
> kaetud. Kõik näeb välja nagupostkaardil. Läksime väljaja puhastasime
> trepi ning garaazitee. Mängisime lumesõda (mina võitsin). Kui lumesahk
> mööda sõitis, pidime garaazitee uuesti puhastama. Milline ilus koht.
> Ma armastan Eestit.
> 24.nov – Öösel sadas veel lund. Lumesahk ummistas jälle väljapääsu
> garaazist. Mulle meeldib siin.
> 25.nov – Veel lund. Ei saanud garaazist välja, ei saanud tööle. Siin
> on ilus, aga see kühveldamine hakkab ära tüütama. Kuradi lumesahk.
> Dets. 22 – Veel seda valget jama. Mul on villid kätel ja selg on ka
> haige. Mulle tundub, et lumesahk peidab end senikaua nurga taga kuni
> ma oma kühveldasime lõpetan. Lollpea.
> Dets. 25 – Merry Fucking Christmas! Veel külma lund. Kui ma peaksin
> selle värdja kunagi kätte saama, kes lumesahka juhib, siis ma vannun,
> et tapan ta. Ma ei saa aru miks nad ei võiks rohkem soola teedele
> panna, et seda kuradi jääd ära sulatada.
> Dets. 27 – Veel valget sitta läinud öösel. Olen kolm päeva toas
> kükitanud, väljaarvatud lumekühveldamine garaaziteel peale lumesaha
> möödasõitu. Ei saa kuhugi minna, kuna auto jääb lumme kinni ja
> pealekauba on kuradi külm. Ilmatark ennustas, et veel kuni 30cm lund
> võib täna öösel sadada. Kas teate mitu labidatäit on 30cm lund?
> Dets. 28 – See kuradi ilmatark eksis. Sadas hoopis terve meeter paska.
> Selline kogus ei sula kindlasti enne suve. Lumesahk jäi lumme kinni ja
> see värdjas tuli minu juurde ja palus, et ega ma ei saaks talle
> labidat laenata? Seletasin siis talle, et olen juba kuus labidat
> murdnud, loopides minema kogu seda lund, mida ta mu majateele on
> lükanud. Ma peaaegu murdsin oma seitsmenda labida vastu tema lolli
> pead.
> Jan. 4 – Lõpuks õnnestus majast välja saada. Läksin poodi toitu ostma
> ja üks kuradi hirv jooksis teele ette. Kahju autol umbes
> 10000.- Need kuradi värdjad tuleks maha lasta. Neid kuradeid on igal
> pool. Soovin, et kütid oleksid nad kõik novembris maha lasknud.
> Mai 3 – Viisin auto linnas asuvasse töökotta. Lausa uskumatu kui ära
> roostetanud ta oli kogu sellest soolast, mis teedele laotati.
> Mai 10 – Kolisin Floridasse. Ma ei saa aru, miks keegi täie mõistusega
> inimene peaks iialgi tahtma elada sellises jumala poolt hüljatud kohas
> nagu Eesti

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

