Oksepost

22/12/2008

Fwd: Fw: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…

Filed under: junk — Tags: , , , — muda @ 08:34

———- Forwarded message ———-

From: gmail.com
Date: 2008/12/21
Subject: Fwd: Fw: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…
To: .ee, gmail.com, @gmail.com, neetud.com

———- Edastatud kiri ———-
Saatja:
Kuupäev: 20 detsember 2008 12:36
Teema: Fw: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…
Saaja: @gmail.com

—– Original Message —–

From:
To:
Sent: Friday, December 19, 2008 5:16 PM
Subject: FW: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…



From: .ee]
Sent: Friday, December 19, 2008 5:00 PM
To:
Subject: FW: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…

Äkki keegi tahab koera!



From: @hotmail.com]
Sent: Friday, December 19, 2008 3:45 PM
To: Terje Aru
Subject: FW: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…



From: hotmail.com
To: hot.ee; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; hot.ee; ee; hotmail.com; hotmail.com; ee; hotmail.com; hotmail.com; hotmail.com; gmail.com; hotmail.com; hot.ee; hotmail.com; ee; hotmail.com; hot.ee; hotmail.com; hotmail.com; hot.ee; yahoo.com; hotmail.com; hotmail.com; revalhotels.com; hot.ee; hotmail.com; .ee
Subject: FW: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…
Date: Fri, 19 Dec 2008 13:14:14 +0000



From: hotmail.com
To: hotmail.com
Subject: FW: Ühe Kutsu lugu – palun saatke edasi…
Date: Fri, 19 Dec 2008 15:06:45 +0200

Tere!

Minu nimi on hetkel lihtsalt Kutsu. Olen umbes kahe kuune. Umbes sellepärast, et ma täpselt ei tea ja vanemaid mul ka enam pole. Kodugi mitte. Istun praegu küll soojas pesas ühe toreda noormehe (Kaspari)kodus, kes mind paar päeva tagasi aiast lõdisemast leidis, aga tal pole mulle võimalik kahjuks kodu pakkuda. Küll aga viis ta mind arsti juurde ja ma sain ussirohtu ja mulle öeldi, et ma olen terve kui purikas.
Olin päris väike, kui mu ema kadunuks jäi, aga ma mäletan hästi, kuidas ta rääkis mulle lindudest ja liblikatest ja väikestest lastest ja suurtest inimestest ja kuudist ja voodist ja kassidest (urrr!) ja suvest ja lillelõhnast (niuks!) ja isegi Jõuluvanast…ja Jõuludest – kõik pidi nii tore olema….suve pole mul veel olnud…kassi nägin eile (tundus täitsa armas:)…aga Jõulud on tulemas-onju? Kirjutasin siis ka kirja Jõuluvanale, et tahan Jõuludeks oma kodu ja kedagi, kes minust hooliks…hooliks niimoodi…päriselt…et ma saaks ta juurde jääda… päriseks…ma ei tahaks kedagi, kes mind maha jätaks, sest see oleks liiga kurb, sest alles see oli kui seisin vihmasajus,  mahajäetuna tuules lõdisemas …
Kuna ma pole Jõuluvana näinud, siis ma ei tea, kas ta sai kirja kätte ja sellepärast kirjutan ka teile oma palve. Kas teil on kodu ja pesa ja mõned silitused päevas minu jaoks? Palun? Sooviksin olla Sinu sõber niikaua kuni mulle aeg antud on! Tahan olla kellegi maailma parim jõulukink!

Sinu
Kutsu

ps. Kui Sina oled see, kes mid endale tahab, siis palun helista 56xxxxxx- Kaspar


__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3705 (20081219) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3704 (20081218) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

p9130018

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

