Oksepost

07/04/2009

EXTRA HUUMOR: Armsaim Ük s,

Filed under: junk — Tags: — muda @ 09:10

Armsaim Üks,
Ma tõesti tahaksin on heade suhete teid, ja mul on eriline põhjus, miks otsustasin ma teiega ühendust võtta. Décidé teiega kiireloomulisuse tõttu mu olukord siin.
Olen printsess Maria, 23 aastat vana Medical õpilane, mu isa siunattu mälu nime Late Larry Munhumutapa Musasa tapeti koos oma armastatud ema ja meie pere maja põlenud poolt mässulised eelmisel kriisi kodumaal kui minu isa vaielnud et välismaalased, kes on põllumajandustootjad, mis on saadetud pakendamiseks ja mõned tappis ei ole hea, ja president süüdistas mu isa riigipöörde katsel, ja see saatis mind ära teiste riigi tegin ma põgeneda ainult Jumala erilise armu ja abiga Katoliiklike misjonärid sest olin pardalemineku maja, kui see intsident toimus.
Tegelikult otsides aus ja töökas inimene, kes mind aidata ümberkolimisel Lääne maailma paremat elu olen otsustanud teiega pärast minu palvetes ja usun, et sa ei püüa petma mind vaid võtta mind oma inimesi. Kuigi võite küsida, miks ma olen nii kiiresti esitades teile ei näe teid, ning ütlen, et minu instants siiski ütleb, et te võiksite olla tõsi mulle.
Lühidalt, ma tahaksin avaldada palju, kui sa mind aidata ümber teie riigis koos ainega, et ma päritud minu vanema on oluline dollarit 11.500.000 miljonit eurot, mida ma tahaksin investeerida raha oma riigis ühtegi tulus äri venture kus olete nõustada ja ellu näe, et mul ei ole äri kogemus nüüd.
Kuid ma edastab teile vajalike dokumentide kohta kinnitust oma nõusolekut, et aidata mind ülekandmise ja investeering fondi. Nagu te aitavad mind investeering, ja see meeldib täielikku õpinguid, sest mul oli mu 1. aastal ülikooli, kui kriis algas.
See on minu eesmärk hüvitada teile 5% kogu raha eest oma teenuseid ja ülejäänu tuleb minu investeerimiskapitali. See on põhjus, miks otsustasin ma teiega ühendust võtta. Palun kõik tuleb läbi selle e-posti aadressi ainult konfidentsiaalse eesmärkidel.
Niipea, kui saan oma positiivse vastuse näitab teie huvi ma kraamima tegutsema kohe. Pidades silmas, et eespool, ma hindan tungiv sõnum teie võimet ja tahet käsitleda selle tehingu südamest. Ootan oma kiireloomulisi ja positiivse vastuse. Palun pidage seda vaid teie ise palun Palun mitte avaldada seda kuni ma tulen sinna, kui fond on antud üle teile pilt minu kõrval post.
Kõik respect, ma tugineval, et sa mind aidata, mul on kõik see, mis annavad üksikasjalikku teavet iga läbipaistvust arvata, et teil on selge ettekujutus baasi aidata ma vajan sinult.
Loodan kuulda you soon
Printsess Maria Larry

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

