Oksepost

15/03/2002

Subject: Positiivne luuletus

Filed under: junk — Sildid: — muda @ 10:03

> Ma armastan oma tööd ja palka, mida saan,
> Armastan enam ja enam, iga päevaga
> Ma armastan ülemust – parim on ta
> Ja ülemuse ülemust ning teisi ka.
>
> Ma armastan oma kabinetti ja selle asetust
> Ma vihkan puhkusele mineku kohustust.
> Ma armastan mööblit, nii hall ja nii kulunud
> Ja paberivirnu, mis on kõrgele kerkinud
>
> Ma arvan, mu töö on tõepoolest hea
> Ja paremat sellest ei midagi tea.
> Mulle meeldivad kõik, kellega töötan koos.
> Nende irved ja märkused, pilkelood.
>
> Ma armastan arvutit ja tema programme,
> Ja pilte ja tekste ja muidki faile,
> olen liibund ta külge ja armastaks enamgi
> kui nad töötaksid ometi kauem kui minuti.
>
> Ma olen siin õnnelik, nii õnnelik ma.
> Firma kõige õnnelikum ori olen ma.
> Ma armastan tööd seda üksluist ja tüütavat,
> Ma armastan koosolekute surmavat igavust.
>
> Ma armastan tööd ja kordan seda seni
> Et armastan isegi neid sõbralikke mehi
> Neid sõbralikke mehi, kes tulevad täna
> Valgeis kitlites mehi, kes viivad mind siit ära..
>

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.